mums

bästa dagen på länge!

lunchen spenderades på la baguette med anna&denise, riktigt mysigt!
sen gick vi något varv på stan innan det var dags att åka hem till hällefors.
trevlig bussresa JA :)
väl framme i hällefors gick till mammas jobb & var där i någon timme.
vid 7 träffade jag denise aka lena-wannabe vid ica för att handla godsaker och sedan trampa vidare till fotbollen.
förstår inte ens varför vi åker & tittar på fotboll, vi tittar inte ens? :D men det var föööööör kul <3
så mycket jag har skrattat idag har jag inte gjort på jag vet inte hur länge :D

imorgon blir det ingen skola, så jag ska nog bara chilla.
kanske ska till nora på kvällen. eller på lördag :D
ska vara med lena-wannabe iallafall. oooh i like her!

sova snart, jag är trött!
pussissötis


Kommentarer
Postat av: lena wannabeee!

bästaste dagen ;)

2008-09-04 @ 19:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0