jullov för fan

idag blev det en sväng till skolan, för att typ äta skumtomtar & få betyg. tjoohoooo MVG i matte jag är så glad! vid 12 åkte jag ut till marieberg med julia&pekka, hittade en tröja, trosor & ett par byxor :) kan bara tillägga att när vi åt på mcd så tog jag plusmeny & jag blev inte mätt. jag har ingen botten i mig :( tjock

& nu kom jag precis hem från sporthallen, hade sällskap med denise :D jag som verkligen skulle titta, såg ett mål. av 21 hahah. vi har för kul, bästa hahah.
imorgon har vi planer faktiskt, favorit i repris.. PICKNICK :D:D tjohohoouu vi ska ha fett med kläder & äta massa gott mummms.
vi lever livet i HELLefors när vi fortfarande har chansen lixom!
nu ska jag leta på en bra film, äta chips & dricka maaaaassa julmust & titta på harry potter.
seeya, loveya, BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0