onsdag

åkte till hällefors idag igen, eftersom jag kände mig tvungen till att titta när min lillebror var tomte i sin klass luciatåg, & gud vad söta dom var! efteråt hade dom en liten fest som lite avslutning, & jag har nog bestämt att jag inte ska ha barn på minst 15 år hahah! fy fan vad jobbiga dom var.
nu ska jag packa lite innan jag ska sova, blir kvar i örebro imorgon! oh shit, måste plugga också fyfan! matteprov imorgon.. det ska gå fett bra för jag ska ha MVG i hela kursen!

innan jag går ska jag skriva några rader om min vän nathalie eftersom hon gjorde det om mig! :)
när nathalie var liten tyckte hon mycket om att fisa, precis som hennes docka lisa
dockan hade bara en arm, men att hålla om den gjorde nathalie alldeles varm
när nathalie blev tonåring blev allt en utspårning
nathalie började supa & röka, ja till&med pöka
ajaj nathalie hur ska detta gå, jo det vet bara vi två
vi ska dö i varandras famn, i göteborgs finaste hamn <3



Kommentarer
Postat av: nathalie

hahah, du är min favorit!

2008-12-10 @ 23:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0