panik at grävlingsvägen!

jag försår verkligen inte varför 1267 personer måste lägga in bilder på bilddagboken & hur 16666 personer uppdaterar bloggen så in i. man kan ju inte lämna någonting orört när det gäller sånt så nu har jag suttit här i snart en timme hilt i onödan, jag som har så bråttom! okej varför skriver jag nu ett inlägg? äsch, nu måste jag iallafall duscha en snabbis, stryka min klänning <3 packa ner massa skit & sedan gå upp till nathalie. skulle egentligen behöva ta en mikrosömn men det hinns inte med!
idag på förmiddagen har iallafall jag, anna & nathalie varit nere på "stan" & handlat massa mat & gott som vi ska ha ikväll, det blir najsss :) när vi gick förbi mexicano på hemvägen blev vi så frestade att vi var tvungen att gå in & äta. riktigt onödigt för vi åt bara typ en tredjedel var haha.
nej nu har jag bråttom, måste fixafixa! vad händer senare ikväll btw? äh PUSSKRAAAAAAM & gott nytt år.

nathalies outfit
ingen bh (hängpattar)
vanliga svarta leggings
tröja till naveln


Kommentarer
Postat av: nattisen

ahahah du är så söt amanda.. mycket söt

2008-12-31 @ 16:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0