torsdag

herregud vad snö det är ute! lite mer än 1 dm redan, första gången det är så mycket snö i örebro i år, men det är mysigt! jag som hade tänkt gå till ica & köpa massa mums men jag orkar inte, mina skor är redan pissblöta ;( får leta i skåpet efter nå mumsigt istället!
hade ju nationellt prov i matte idag, & jag tyckte att det gick bra faktiskt. fast jag blir lite osäker när alla andra säger att det var det svåraste provet dom gjort & att dom kommer få ig bla bla blaaaaa.... skönt att ha det gjort iallafall. nu har jag bara turismprovet, uppgifter i turism & sammanfatta noveller kvar att göra, gud vad skönt! :) tänkte sätta mig framför tvn med lite te & göra klart så mycket som möjligt nu när jag ändå inte har någonting för mig :)
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0