HAHA

Det är sent och alla som sitter och väntar på sina bussar och tåg är trötta. Helt plötsligt kommer det två högljudda och påverkade fjortisar. De får syn på de stora förvaringsskåpen vid väggen och börjar krypa in i varsitt skåp och stänger skåpsdörren. De börjar banka och slå på väggarna samtidigt som de gapskriker åt varandra. Alla som tittar på suckar.
Äldre man ~60: Nästan så att det är värt att slösa en tia eller två på att låsa in de jävlarna.

En man ~35 och hans dotter ~5 är och handlar. Flickan grabbar tag i en fläskfilé ur köttdisken.
Flickan (högt): Pappa, pappa! Är det här en hästsnopp?

Ett gäng barn ~7 sitter och pratar på väg till skolan.
Pojke 1 (skriker): Hampus! Hampus! Hampus!
Pojke 2 (irriterat): Ja! Vad är det?
Pojke 1: Vet du vad dom sa på Tv:n?
Pojke 2: Nej, vadå?
Pojke 1: Sexy!
Pojke 2: Neeej va äcklig du är!

En kille lämnar fram sitt leg till dörrvakten.
Dörrvakten: Nej, det här går inte du är ju bara 17.
Killen: Va? Få se! Men åh, jag har visst tagit min tvillings leg. Han är tre år yngre än mig men vi ser likadana ut. Kan det inte gå ändå?

Tjej 1: Jag var och såg Wall-E häromdagen. Jag gillar att gå på bio ensam.
Tjej 2: Jag gillar också att gå på bio ensam.
Tjej 1: Gör du? Då kan vi väl gå tillsammans?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0