lista

STEG 1
Namn: amanda
Födelseplats: karlskoga
Bor: hemligt
Ögonfärg: bruna <3
Hårfärg: grått
Civilstatus: ingen alls
Höger eller vänsterhänt: höger
Kär?: mm


STEG 2

Din rädsla: pass


STEG 3

Första tanke när du vaknar: att jag vill sova meeeeeer
När somnar du: beror på?


STEG 4

Pepsi eller Coca Cola: coca cola <3
McDonalds eller Burger King: mcd
Adidas eller Nike: adidas
Choklad eller vanilj: choklad


STEG 5

Svär du?: för ofta, ja
Duschar du varje dag?: nästan
Röker du? nej?
Gillar du skolan?: ibland
Tror du på dig själv?: JA
Kommer du överens med dina föräldrar?: jadå


STEG 6

Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol ?: ja
Rökt?: ja
Shoppat?: ja
Ätit en hel ask müsli?: nej blä
Ätit sushi?: nej men gott jaaa
Stått på scen?: nej
Skejtat: varför skulle jag?
Bakat?: nej jag tror inte det
Stulit något?: nej aldrig
Rakat dig?: ofcourse
Kysst någon?: japp
Kramat någon?: japp
Haft sex?: japp


STEG 7

Har du någonsin..
Blivit kallad hora?: ja
Blivit nerslagen?: njaaaej
Busringt någon?: ja!
Gjort något som du ångrade?: jaaaaaaaaa
Fått IG i nått ämne eller på något prov?: ja
Kastat en sten på nån ruta?: vet inte


STEG 8

I framtiden..
Namn på barn?: tuva, theo
Hur vill du dö?: jag vill inte dö
Vad vill du bli när du blir gammal?: jag vill inte bli gammal!


STEG 9

Antal piercings?: 4
Antal tatueringar?: ingen än så länge
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: många
Vad ska du göra i sommar?: ha fett kul
Vad ska du göra i vinter?: ha fett kul
Vad händer till helgen?: massa :D
Vad vill du helst göra just nu?: äta


STEG 10

Vill du ha pojk/flickvän?: ja
Vad tittar du först på hos killar/tjejer?: olika
Vem är den perversaste person du känner?: HAHA nämner inget namn
Hur gammal är din yngsta kusin?: 3 tror jag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0