bara för att jag har riktigt tråkigt, tss

BRUKAR DU :
Titta på dig själv i spegeln: självklart
Gnälla: nej (a'
Skrika: nej
Sova: ja mysigt
Ha ångest: nej
Ta mediciner du inte borde ta: haha nej
Vilja dö: nej
Drömma mardrömmar: nej
Drömma sexdrömmar: nej
Ta droger: nej!
Försöka vara annorlunda: jag är inte som alla andra iallafall
Klä dig i svart: älska svart
Gå till kyrkan: aldrig
Gå i skolan: självklart
Röka: pass?
Ljuga: när det behövs
Hata folk: jatack
Lita på folk: bara en person, en tjej

VEM :
Saknar du: ingen faktiskt
Vill du döda: pass
Rörde dig sist: emms
Vill du slå: pass
Kysste dig sist: linus
Vill du kittla: ingen maha
Kramade du sist: louise trorjag
Skrek du på sist: vet inte
Vill du vara som: mig själv
Sårade dig sist: ehm linus kanske
Vill du bli galet full med: pass
Gjorde dig riktigt glad senast: nathalie <3
Fick du sms från senast: linus :b
Ringde dig senast:
haha nån från sthlm som ringde fel :):)

HAR DU :
För många vänner: jag har mina bästa
Förföljelsemani: wha?
Tvångstankar: faktiskt haha
Någon annan psykisk sjukdom: nej
Någon fysisk sjukdom: träningsverk
Någon skada: nej
Färgat håret: bara slingat
Brutit några ben: nej
Några piercings: öronen?
Egen dator: nej men jag klarar mig
Bra självförtroende: inte vanligtvis, ibland när det behövs
Kysst någon: eh ja?
Köpt kondomer: nej
Tagit nakenbilder: nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: nejtack
Bjudit ut någon: nej
Varit kär: ja
Dumpat någon: ja
Stulit någonting: haha jag snodde en skumtomte på ica i onsdags
Lämnat landet: ja
Rymt hemifrån: nej
Tuttat eld på nått: det har jag säkert

HUR :
Går du: för fort
Springer du: som en häst tydligen? haha
Svarar du i telefonen: om jag är glad hittar jag på något finurligt. om jag är sur blir det oftast aa eller mm
Fördriver du tiden: olika
Mycket pengar har du: rätt mycket ;)
Tjänar du pengar: jag får
Ofta bäddar du sängen: så ofta jag orkar
Ofta diskar du: ja i örebro diskar jag när det behövs, i hällefors stället jag in i diskmaskinen
Ofta städar du: så ofta jag orkar
Många stör du dig på: ett antal äckel
Ofta träffar du din familj: olika

TROR DU :
Att du kommer bli något: bli? jag ÄR
På gud: nejtackgodegudfördet
På rymdvarelser: ja flera gånger om dagen
Att folk tycker om dig: finns säkert några som inte gör det men det skiter jag fullständigt i
På ett liv efter detta: hoppas det
Att fiskar kan tänka: hur fan ska jag veta det?
Att du kommer leva länge: ja

VÄLJ :
Katt eller hund:
kattissss
Vit eller svart: svart
Varmt eller kallt: varmt
Vatten eller land: land
Sex eller kyssar: båda tack
Telefon eller internet: telefon lätt!
Musik eller tystnad: beror på
Bok eller film: film

Kommentarer
Postat av: annac

haha du springer ju som en häst:DD

2008-12-01 @ 09:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0