fredag

på svenskan idag så läste vi bara, anne franks dagbok.
& på turismen så gjorde vi iordning inför öppet hus imorgon!
orka egentligen men adam tensta kommer ju :D
plus att vi blir lediga på måndag pga av det :)
& på fredag är det stuidedag, yes! 3 dagar nästa vecka, skööönt!

just nu sitter jag & tittar på andra avenyn efter som jag har missat massa avsnitt.
måste städa mitt rum också, det har blivit bombat.
ikväll blir det bara mys & idol, ska vara på skolan 10 imorgon!
kommer till hällefors typ halv 4 imorgon eftermiddag, då blir det fix med julia :)
sen blir det fest, tagga!
btw så ska pekkalulu få snyggaste paketet ever, bilder kommer kan jag lova!
hahaha
tillbaka till verkligheten tja!




Kommentarer
Postat av: mmmagda

våran lärare är typ sur för att adam tendta kommer till er så inga kommer komma på vårat öppet hus ;P

2008-11-21 @ 23:04:48
URL: http://magdisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0