helgen

jag har inte haf tid att sitta vid datorn förrens nu. tss
i lördags var det ju som sagt öppet hus i skolan, & som vanligt blev det lite kaos. adam tensta gjorde allt bra igen haha! för bra var han.sen vid tre åkte jag med jessica & hennes kompis till nora för där skulle mammsen hämta mig. kom till hällefors vid 4 & då var det bara att springa upp till julia & börja fixa sig :) vid sju åkte vi till hurtigtorpet & festade heeeeela natten lång. okej inte jag, jag drog vid halv ett av speciella skäl hahah, fett kul var det iallafall eller hur?! :)
okej, igår söndag var det en dagen-efter-dag, bara mys med linus & massa film. vi tittade på alla saw filmer & masssa tv.
så inatt hade jag mardrömmar, jag vet att jag är fegis :)
idag är jag ledig, wiie, funderar på att åka till örebro. kanske. a jag får se :)
nu blir det spagetti & köttfärssås, gotttttt jatack!
PUSSSSS

bilder kommer snart :D

Kommentarer
Postat av: L

inga dåliga mardrömmar heller:p

2008-11-25 @ 20:41:43
Postat av: A

du hade också mardrömmar din tönt

<3

2008-11-25 @ 20:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0