lördag, äntligen!

nu har jag precis sminkat klart mig & fixat håret så nu väntar jag bara på att pappa ska komma hem, så han kan skjutsa mig till bussen! får verkligen inte glömma min nya fina spygröna tröja heller som dom tvingar på oss :) gash jag orkar verkligen inte, hade hellre tagit ledigt idag faktiskt. jag & julia kommer komma försent till pekkas fest för vi måste locka håret. och det tar typ 2 timmar & vi har 2,5 timmar att göra oss iordning på :S jag säger bara gash!
nu måste jag packa ner det sista & lägga fram kläder till ikväll! taggad haha!
pussssissss


jag & julia, över ett år sen!

Kommentarer
Postat av: julia berg

HAHA hur fan ser jag ut?:D

2008-11-24 @ 13:58:09
URL: http://juliaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0