onsdag

sitter i skolan & har konferens & reception. mycket tråkigt faktiskt!
har precis tryckt i mig en heeeel kycklingbaguette & en cola,
mumms på mig tjockis!
snart lunch sen personlig försäljning sen sluuut.
så efter skolan ska jag & jessica dra upp på stan en snabbis.
hon ska köpa mascara & jag ska köpa svarta skittunna strumpbyxor :D
& kanske en kuvertväska i någon fin färg, kanske lila.
annars blir jag helsvart på lördag!
& om någon undrar vad jag ska göra på lördag så ska jag på 18-20&30årsfest!
grattis pekka & rob i förskott :D & deras morbror moahaha
nu måste jag skriva klart  mitt arbete,

grattis malin florén som har skaffat blogg idag!

kissbby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0