söndag

eftersom jag fått klagomål från vissa håll pga min dåliga update så tänker jag ta mig i kragen & skriva ett inlägg!
igår så var jag, linus & mamma på marieberg.
köpte vita converse, OC-box, smink & typ hårgrejer.
vi skulle sova kvar i örebro så när vi var klara åkte vi hit & lagade mat.
fläskfilé & kroketter, blev det mumms!
sen tittade vi lite på OC sen somnade vi. sen vaknade vi & tittade på tv.
sen gick vi & la oss.
vi låter som två gamlingar <3 mysss har vi haft iallafall.
& idag har vi bara tittat på film & myst.
för en timme sen gick jag med linus till bussen,
han skulle till hfs för han har praktik imorgon.
så tills nu har jag plockat upp allt från golvet, vilken svinstia asså.
så nu ska jag ta fram dammsugarn, wrumm!
sen blir det OC & sova!
kan tillägga att jag tror att jag har fått öroninflammation & massa feber ;(

jag älskar dig gubben <3

Kommentarer
Postat av: magda

nu är jag nöjd :)

och ja ni låter som två gamlingar.

krya på dig gumman <3

2008-11-16 @ 22:26:20
URL: http://magdisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0