sova jatack

skulle titta på andra avenyn men tvn fucka sig så jag tittar på datorn imorgon istället, för jag orkar verkligen inte nu. ska dricka en kopp te, plocka ihop lite sen lägga mig & läsa. har ju en bok som måste vara klar på måndag. & om jag inte är klar då slår läskärringen ihjäl mig :(  & imorgon har vi redovisning på personlig försäljning också, GLÖM INTE PAPPRENA AMANDA. då dödar nog min grupp mig. alla vill döda mig, faaan.
imorgon ska jag också träffa min bebisssssunge maggan :D har ingen aning om vad vi ska göra, hon ska iallafall locka håret på mig! & så får hon följa med mig till gina, ska köpa ett likadant linne som jag köpte idag, fast svart :) very snyggt yes.
nu gittar jag, ciaoooo bby! godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0