jag har tråkigt

Brukar du komma i tid: oftast
Vad hade du i din mun senast: ett tuggummi
När mår du bra: när jag är med min tottis
När blev du fotad senast: igår
Hur känner du dig nu: trött, sjuk & kissnödig
Kan du laga mat: yesbox!
Vad pluggar du: handel med inriktning turism
Vad tycker du om fötter: uh disgusting!
Är du smart: klart jag är
Vad har du på dig: mysbyxor, linne, bh & trosor
Är du aktiv i skolan: ibland, ibland inte
Vad saknar du: mycket
När och varför grät du senast: vet inte
Var det pinsamt att svara på det: nej?
Hade du en bra kväll igår: japp!
Din favoritdryck på morgonen: inget
Vad ska du göra i sommar: ingenting planerat än :O
Är du nöjd med ditt liv: njaeja
Vad vill du jobba som: eget företag ska jag ha
Har du tråkigt just nu: riktigt tråkig om jag ska vara ärlig
Vad gör livet värt att leva: linus, mina vänner & min familj
Vad i livet ångrar du: ingenting
Är du musikalisk: inte för fem öre
Vad lyssnar du på för musik: bra musik
Kategoriserar du dig själv i någon stil: wha?
Är du bortskämd: nepp
Är du trött: aha
Vad gör du imorgon: öppet hus i skolan, sen fest!

Din första
Operation: om stickan i röven räknas så är det den!
Första piercingen: öronen
Första bästa vän: victoria spelkvist
Första priset: ingen aning
Första sporten du började på: gymnastik
Första husdjuret: katt eller vandrande pinne
Första semestern: gbg
Första konserten: ?
Första kärleken: haha olle på lekis kanske? haha

Favoriter:
Filmer:  inga läskiga iaf!
Tvprogram: ensam mamma söker :D
Musik: ingen speciell
Drink: sprite (L)
Kroppsdel (på kille): linus är finast överallt <3
Sport: innebandy
Plagg: leggings
Skola: wuc?
Bok: en princessas dagbok (a)

Just nu:
Äter du: ingenting
Dricker du: ingenting
Ska du: titta på idol & platta håret
Lyssnar du på: pappa när han pratar
Väntar du : att jag ska få sova
Tittar du på: skärmen?

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: ögon
Kramar eller kyssar: båda
Kortare eller längre: inte kortare iaf
Snygg mage eller snygga armar: båda
Busig eller lydig: busig hihi

Kommentarer
Postat av: magda

du cyklar inte ;p

2008-11-21 @ 22:55:16
URL: http://magdisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0