söndagis

bra helg med bra nathalie. nöff. HAHA
igår tog jag det lugnt hela dagen.
sen när mamma kom hem så gjorde vi pizza & sen åkte vi till
lena & nathalie & spelade hollywood :)
klockan 10 fick vi för oss att vi skulle på fest, awwiii!
åkte hem till mig & letade kläder till nathalie.
åkte tillbaka till henne där vi fixade oss oså.
men eftersom nathalie lider av något så fick hon dampanfall
& blev så jävla sur! :@
men sen gick det över :D:D
vi kom till festen & där var det så jävla kul att jag dog.

men som sagt man kan inte alltid ha tur dagen efter. pppuuhh.
så idag har jag & linus bara legat & slöat till OC.
men nu måste jag städa mitt jävla rum, sen plugga & duscha!
tjingeling pling pling!


Kommentarer
Postat av: nattiiiis

hollywood och jag var bäst!

och jag fick inte något jävla dampanfall :DD

love u!

2008-10-19 @ 17:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0