hej

igår blev det fix & sånt med nathaliebaby innan vi drog
till denise där anna x2 var :)
hos denise blev det chips & gott samtigt som vi spelade spel.
fast vi var tvugna att sluta av något skäl :)
vi gick ner till torget där det bara var fjortisar typ så vi hamnade på skolan.
rätt kul & rätt kallt var det!
sen blev det godnattis!

& idag så har det varit kaos, min & nathalies otursdag. bara massa krångel!
vi kom iaf ner till marken tillslut, grattis till oss.
vi gick runt runt runt, eller rakt rakt rakt kanske.
sen kom emma och jessia så vi gick & käkade pizzus.
hittade en väska bara wihiiio :D

nu ska jag duscha snabbt som fan sen måste jag leta kläder
& sen ska jag till nathalie.
sen kommer denise & anna x2 & sen vet vi inte vad det blir.
tror jag inte iaf :)

FY FAN VILKET ONÖDIGT INLÄGG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0