haha

läste julias blogg nyss & såg att hon skulle titta på lets dance igår & att carl jan skulle vara med! hahah & appropå det så nämnde hon ett av många minnen jag har med carl jan! hahaha

kopierat från julias blogg
"Hahaha jag kommer ihåg en gång när jag var på Ica och handlade med Pekka och Amanda. Sen kommer Carl Jan och går förbi, Amanda bara "AAAAHHHHH såg du vem det vaar!?!?!?" och har halvt ihjäl mig haha, sen drog hon med mig så gick vi och ställde oss bredvid och plockade i allt möjligt i korgen hahahaha, typ kaffe och flingor och allt vad det nu var. Sen kommer Pekka och typ "öhhh vafan gör ni?" och Amanda ba: "Caaarl-Jaaaaan!" hahaha, sen när vi stod i kön så var han skitlång."

HAHAHA det var verkligen kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0