måndag

vilken bra dag det har varit! haft otroligt kul på praktiken, det bästa var när det kom in en.... tadaaaa EN TRANSA! hahahah en tysk transa! jag var tvungen att gå in i fikarummet för jag var med om en nära-döden-upplevelse! okej jag överdrev jag lite, men fatta hur mycket jag skrattade. hahaha han/hon var så himla söt, jag tycker om transor :D
jaja iallafall. slutar ju egentligen vid 3-4 varje dag men eftersom linus är kvar i örebro så stannade jag kvar till halv sex & packade upp massa kläder. & nu är det rea på min älsklingsväska, bara 300 spänn. men vafan jag har redan köpt två väskor den senaste veckan, någon måtta får det vara!
nu ska jag plocka ihop på mitt stöööökiga rum sen slänga mig i sängen (med hjälp av mitt hopp, hahaha askul) & titta på en mysfilm :D
druckit massa kaffe har jag gjort idag också!
oså saknar jag aaaaaaalla mina bebisar <3
pussbebisarna <3


mums


Kommentarer
Postat av: emma L

amanda: blablablablabla blatte!

filip: vaddå blatte?

mamma: amanda ska dricka en kaffe LATTE!

2009-01-19 @ 21:21:58
URL: http://emmaalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0