tjingeling

kom precis hem från en liten tripp med maggan. vi hade tänkt att vi skulle äta på paco's, så vi gick dit. & när vi hade satt oss ner & fått menyerna så var det enda vi tänkte "shit det är för dyrt, vi drar". haha det var aspinsamt. sen gick vi snåljåpar & letade matställe men allt var så dyrt, förutom hellas. åh godaste maten har dom, & det räcker faktiskt med en barnmeny! så det blev fläskfilé med pommes & feeeeet bearneisesås, mummms! på hemvägen gick vi förbi ica, så jag köpte mig lite räkor. jag fick inte nog igår, när jag & linus smälde i oss TVÅ påsar. haha, min nya passion <3
andra avenyn börjar om en timme, & innan det måste jag duscha, plocka ihop (hur kan det vara såååååå stökigt) & diska. bäst att börja kanske. efter andra avenyn blir det ensam mamma söker-maraton! om jag orkar dvs, är sjuk om jag inte har nämnt det.
lär sätta igång nu, ciao.



Kommentarer
Postat av: jane

fin blogg,kolla in min med och kommentera gärna:)))

2009-02-02 @ 20:43:48
URL: http://sladdertackan1.blogg.se/
Postat av: susan & tyra

Hejhej!



Gillar du att läsa bloggar får du gärna följa våran blogg. Jag kan nästan garantera ett leende innan du lämnar bloggen (: men vem vet ? <3

2009-02-05 @ 18:36:48
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0