torsdag

igår tog mitt näst sista jullov slut. skolan började halv ett, gjorde inte mycket alls. pratade ikapp allt man missat under lovet! när vi slutade följde jag med kuskus till lager 157 för hon skulle köpa en tröja. egentligen ville jag bara hem & sova men när hon mutade mig med en cheeseburgare så tog jag mig i kragen & följde med. inte helt fel faktiskt, för det var kul :D kuskus tror nog att jag kommer från en annan planet men vad gör det om hundra år?
& idag började praktiken! väldigt kul var det, skönt att bara ha skola tre dagar per vecka tills tvån slutar (y) jag sitter faktiskt bara här för en anledning just nu & det är för att anna skulle skicka bilderna från gbg, men nu är hon försvunnen så jag drar! jag hatar faktiskt datorer för tillfället, jag får så ont i ögonen :(
peace


jag känner för att lägga ut en bild så nu gör jag det! jag tänkte ta en sån här bild på mig & kuskus men jag känner att jag inte vill skämma ut mig så jag skämmer ut bara henne istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0