24 mars

nu var det väl länge sen det blev ett inlägg så jag får väl ta mig i kragen & skriva några rader!
för tillfället är jag sjuk, har varit det i snart en vecka, puuuh. & nu verkar det som om jag har smittat linus också, hihi. under min sjuka vecka har jag hunnit med att titta på en massa one tree hill, det är föööör bra <3 eftersom datorn är omformaterad så har jag inte en enda bild på datorn det får bli en bildlös blogg ett tag framöver, om jag fortsätter skriva d.v.s. vill bara tillägga att maltaresan ska bokas den här veckan, & vi åker runt min 18-årsdag, jippiiiie!
nu ska jag lägga mig i sängen & titta på one tree hill tills min älskling kommer hem!
loveyou´honey

alla på msn som loggar in heter grattis martin 18 år, så jag får väl också säga grattis. GRATTIS MARTIN :D vem är martin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0